Voor gebruikers

Algemeen

Aan wie kun ik vragen stellen/opmerkingen doorgeven?

Inhoudelijke vragen kun je sturen naar de organisator van de cursus of opleiding. Voor ander vragen kun je mailen naar info@q-and-a-factory.nl.

Ik zie de afbeelding niet op mijn telefoon. kun deze zichtbaar worden?

Waarschijnlijk ligt het aan de instellingen van je telefoon. Je kunt ook je e-mail openen in een andere mailclient (bv Outlook).

Wat gebeurt er als ik twee keer de vraag beantwoord?

Het eerste antwoord dat gegeven wordt geldt. Je kunt dus niet het vorige antwoord herstellen.

Is het erg als mijn handtekening nog in de mail staat waarin ook het antwoord staat (of verstuurd van...)?

Nee, dat is geen probleem. Als antwoord wordt de eerste niet lege regel van de e-mail genomen.

Hoe beantwoord ik de vraag?

U kunt de vraag beantwoorden door het antwoord via de mail terug te sturen zoals je normaliter ook een mail zou beantwoorden.
Houd hierbij rekening dat je ALLEEN het antwoord terug stuurt, dus geen aanhef of volzinnen, bekijk ook de volgende vraag voor meer uitleg.

Waarom is mijn antwoord niet goedgekeurd terwijl ik de vraag goed beantwoord heb?

Het is vooral erg belangrijk dat je de vraag goed leest!
Doordat de antwoorden geautomatiseerd worden nagekeken, moet het antwoord zo kort en bondig mogelijk worden gegeven.
Hierbij wordt gebruik gemaakt van een algoritme om type- en spellingsfouten uit te sluiten.
Voorbeelden:
Als het antwoord 'B' is, zal het systeem 'Het antwoord is B' niet goedkeuren.
Als het antwoord 'Johan Cruijff' is, zal het systeem 'Johan Cruyf' goedkeuren.
Mocht je het nog steeds niet eens zijn met het nakijken, kun je mailen naar info@q-and-a-factory.nl.

Vragenlijst

Worden antwoorden met spelfouten wel goedgekeurd?

Tijdens het nakijken wordt gebruik gemaakt van een algoritme wat type- en spellingsfouten negeert.

© 2018 Q&A Factory B.V. - Ontwerp www.docko.nl